Drumul Naţional 7 va fi lărgit înainte de vama arădeană Nădlac cu o bandă de staţionare pentru camioane, investiţia fiind începută joi, iar autorităţile afirmă că se încearcă, în acest fel, evitarea blocării sensului de mers spre Ungaria, cum se întâmplă de obicei la început de săptămână.
Potrivit directorului regional al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Ioan Ambruş, banda de staţionare pentru camioane va avea o lungime de doi kilometri şi va fi finalizată în aproximativ două săptămâni, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Este soluţia prin care se va rezolva problema coloanei de automarfare care staţionează la ieşirea din ţară. Traficul spre Nădlac va fi fluidizat pentru că nu va mai fi blocat sensul de circulaţie spre Ungaria", a declarat Ambruş.
Conform suusei citate, lucrarea costă aproximativ 350.000 de lei şi este finanţată din bugetul de întreţinere a drumurilor din acest an.
Primarul oraşului Nădlac, Vasile Ciceac, afirmă însă că problema coloanei de automarfare nu va fi rezolvată definitiv, pentru că în perioadele în care Ungaria impune restricţii pentru traficul de mare tonaj, adică la sfârşit de săptămână şi la sărbătorile naţionale, camioanele staţionează pe distanţe care pot atinge şi depăşi zece kilometri.Primăria are de mai mulţi ani un proiect de realizare a unei parcări de TIR-uri în zonă, care nu a beneficiat însă până în prezent de finanţare guvernamentală.
Miercuri, ciculaţia autoturismelor între Nădlac şi Arad a fost deviată prin Semlac - Şeitin, pentru că pe DN 7 staţionau, pe o distanţă de opt kilometri, peste 500 de camioane care urmau să iasă din ţară prin Vama Nădlac.
Drumul Naţional 7 va fi lărgit înainte de vama arădeană Nădlac cu o bandă de staţionare pentru camioane, investiţia fiind începută joi, iar autorităţile afirmă că se încearcă, în acest fel, evi