La ora 13:00, in prima zi a targului de job-uri Jobfest 2008, trotuarul din fata Cercului Militar era aproape gol. Studentii sau tinerii absolventi – publicul-tinta al celor peste 37 de companii prezente - nu se inghesiuiau. Insa, conform PR-ul companiei organzatoare Perform HR, Alexandra Dumitru, in cele doua zile de targ numarul vizitatorilor s-a ridicat la 7.000-8 000: "In ultima zi la ora 14:00 aveam 5.000 de cataloage date”
Cele mai multe oferte de job-uri au fost in sectoarele mass-media, financiar-bancar, resurse umane, IT&C, retail, FMCG, distributii, auto si tehnic. Pentru ca toate companiile au vizat atragerea fortei de munca tinere, paleta ofertelor a cuprins job-uri care necesitau de la 0 la 3 ani de experienta. Tinerii puteau opta intre operatori introducere de date sau operatori call-center pana la un job full time de reprezentant vanzari sau un loc de munca intr-o institutie de presa.
Daca s-ar realiza o statistica a standurilor cu cel mai mare flux de vizitatori, cel mai probabil, pe locul I s-ar situa trustul Intact. Plasma montata in laterala standului, panourile cu figurile oamenilor de radio Buzdugan si Morar, vocea si imaginea prezentatoarei stirilor Alexandra Stoicescu care isi povestea pe replay sfaturile pentru tinerii angajati au atras deopotriva curiosii si doritorii de cariere in televiziune si radio.
Angajatorii si-au asteptat viitorii colegi intre panouri argintii care separa standurile cu mese pline cu anunturi si pliante colorate. “Ti-am gasit un loc de munca”, “Salariu corect si la timp”, “ Hai la noi in echipa!” sau “Nici nu stii ca esti plina de aptitudini” sunt numai cateva din sloganurile care promit job-ul perfect. Recruterii au o imagine clara cand vine vorba despre ce asteapta de la un angajat. ”Ne uitam la activitati extracuriculare. Nu trebuie sa stie totul de la inceput pentru ca noi ii putem include in prog