Romanii acceseaza site-urile de anunturi online avand in principal intentia de a cumpara produse, iar in ceea ce priveste potentialii vanzatori, acestia sunt mai rezervati, multi necunoscand beneficiile pe care le presupune vanzarea de produse pe site-urile de anunturi online.
96% dintre participantii la studiu, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si care locuiesc in mediul urban au accesat, cel putin o data, un site de anunţuri online. Dintre acestia, 38% sunt orientati spre a cumpara produse, un procent mai mic inregistrandu-l cei care doresc sa vanda. In cazul femeilor, acestea sunt mai inclinate spre procesul de cumparare, barbatii fiind deschisi atat sa vanda, cat si sa achiziţioneze diverse bunuri.
Dintre cei intervievati, aproape 40% din ei nu au realizat potentialul vanzarii lucrurilor pe care le-au folosit putin timp. De asemenea, aproape o treime din participantii la studiu continua sa depoziteze produsele sau obiectele pe care nu le mai folosesc cu frecventa. In acest sens, in conditiile existentei site-urilor de anunturi gratuite, care faciliteaza vinderea si cumpararea de produse fara intermediari, aceste obiecte se pot transforma cu usurinta in bani.
“Cei ce obişnuiesc sa cumpere produse de pe site-urile de anunţuri considera ca principalul avantaj este posibilitatea de gasi diverse lucruri la preturi accesibile. Romanii prefera site-ul Mercador.ro pentru usurinta folosirii, buna organizare si diversitatea ofertelor prezentate, site-ul inregistrand in acest moment peste 1,5 milioane anunturi”, mentioneaza Cristina Gheorghitoiu, Business Manager Mercador.ro.
Citeste si:O altfel de casa la tara: cat te costa un conac boierescPROFIL IT – Cristina Gheorghitoiu, Mercador.ro: In anii ce urmeaza vom putea apela la tehnologii ce acum sunt de domeniul fantasticuluiTrei sferturi dintre internautii romani viziteaza lunar primele cinc