Florian Radu, brand managerul bauturilor alcoolice Unirea, Hanul Ars, Sankt Petersburg si Bartenders, este un director cu suflet de aviator care a dat la schimb cariera de inginer pe cea de agent de vanzari.
"Daca atunci cand am facut pasul din vanzari spre marketing se cam terminase cu marile provocari, consider ca momentul la care ma aflu acum nu reprezinta decat jumatatea drumului", spune Radu.
Ascensiunea sa profesionala a debutat in toamna anului 1988, cand s-a angajat ca lacatus mecanic, lucrand pana in vara lui '89 cand am fost admis la Politehnica, la TCM (Tehnologia Constructiilor de Masini). Apoi a schimbat macazul in anul doi de facultate, reorientandu-se spre IMST (Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice), facultate pe care a si absolvit-o.
"Era perioada cand se inchideau majoritatea santierelor si se construiau mai mult fabrici de confectii, iar cei cu studii superioare se orientau in proportie mare spre domeniul vanzarilor. Marile firme de distributie faceau pe atunci primii pasi si toata lumea isi invata ABC-ul in distributie. Mi s-a parut atunci un serviciu frumos. Asa ca, urmand tendinta, m-am angajat ca salesman", a declarat Florian Radu, brand managerul pe segmentul de bauturi alcoolice al companiei Euroavipo.
Chiar daca nu a reusit sa isi indeplineasca visul din copilarie de a deveni aviator, Radu si-a pastrat pasiunea vie prin intermediul sporturilor extreme pe care le practica, printre acestea numarandu-se salturile cu parasuta, zborul cu parapanta sau alte hobbyuri asemanatoare.
"Nu investesc in bursa. Investesc bani si timp in parapanta. Am vrut sa ma fac aviator, dar nu a fost sa fie. In liceu m-am pregatit pentru aceasta meserie, dar o problema de "disciplina" mi-a curmat visul. Am luat 4 la purtare, eu si alti 16 colegi de clasa, pentru ca am refuzat sa mergem de buna voie ca brigadier