Andreea Marin şi Şfefan Bănică jr, CRBL şi Elena, Monica Davidescu şi Aurelian Temişan, Paul Ipate şi Adina Blaj sunt perechi în viaţă, dar şi în reclame.
Actriţa Monica Davidescu şi soţul ei, cântăreţul Aurelian Temişan, sunt protagonişti într-unul dintre spoturile de promovare la reţeaua de magazine Lidl, lansată în România la începtul lunii trecute. Filmările au durat şase săptămâni, cu mici pauze, şi s-au desfăşurat în şapte ţări: Spania, Italia, Franţa, Cehia, Slovacia, Polonia, România. „A fost o treabă făcută nemţeşte, luată de la zero şi proiectată în cele mai mici detalii, punct cu punct, linie cu linie", a declarat Monica Davidescu.
Campania
Lidl pe Europa a presupus alegerea unei vedete din fiecare ţară, un cântăreţ, un actor, un sportiv, care prezintă un produs reprezentativ pentru ţara respectivă. „Cu ani în urmă am fost la magazine Lidl în alte ţări pe unde ne-am plimbat, prin nordul Italiei, în Germania, şi m-am întrebat de ce la noi nu sunt. A fost o întâmplare fericită ca acum, când Lidl a venit în România, eu şi Aurelian să promovăm produsele lor", a declarat Monica Davidescu.
Aceasta este pentru ei prima reclamă „în cuplu" şi este foarte posibil ca în curând şi fiica lor să facă parte din proiect: „Fetiţa noastră a fost tot timpul la filmări cu noi. La un moment dat va intra în acest proiect pentru că la Lidl sunt şi produse pentru copii, consumabile pe care nu trebuie să le cauţi într-un mall cu pretenţii", a declarat Aurelian Temişan.
CRBL a adus vieţii de familie ceva în plus
Popularitatea lui CRBL a fost maximă nu atunci când a lansat o piesă nouă, ci după ce compania Vodafone l-a ales, în 2010, imagine a campaniei de promovare „Viaţa cu ceva în plus", alături familia sa. Nu doar soţia, Elena (însărcinată la vremea aceea), dar şi mama de la Piteşti, iar ulterior fiica nou-născută au deven