Am gasit un articol, in mod intimplator, in Google Reader, facut public de Mihaisi n-am putut sa-l trec cu vederea. Este o lectie de PR bine aplicata si cit se poate de creativa, de pe urma careia ar avea ce sa invete multi dintre PR-istii autohtoni. Dar sa spunem si povestea, scrie Alex Mihaileanu pe blogul Subiectiv.
Se face ca, intr-un hypermarket Tesco, din Marea Britanie, intra un tip cu gluga pe cap. Oamenii din magazin il trimit direct la casa, unde e pus sa plateasca ce a luat de pe raft. Masura, fireasca atunci cind te gindesti ca doar hotii care nu vor sa li se vada fata pe camerele de supraveghere isi acopera capul, a fost contestata de Daniel Jones, 23 de ani, fondatorul Jediismului, o religie inspirata de Star Wars si recunoscuta in Marea Britanie, unde, conform ultimului recensamint, are 400.000 de adepti.
Modra Hehol (numele “de Jedi” al lui Jones) a acuzat Tesco de discriminare pe motive religioase, argumentind ca religia sa nu-i permite sa umble fara gluga in public. Potrivit acestuia, orice Jedi are dreptul de a da jos gluga acasa ori la munca, dar in nici un caz in public. Prin urmare, omul a depus o plingere oficiala pentru discriminare si vrea sa dea in judecata lantul de hypermarketuri.
Citeste continuarea si comenteaza pe blogul Subiectiv. Am gasit un articol, in mod intimplator, in Google Reader, facut public de Mihaisi n-am putut sa-l trec cu vederea. Este o lectie de PR bine aplicata si cit se poate de creativa, de pe urma careia ar avea ce sa invete multi dintre PR-istii autohtoni. Dar sa spunem si povestea, scrie Alex Mihaileanu pe blogul Subiectiv.
Se face ca, intr-un hypermarket Tesco, din Marea Britanie, intra un tip cu gluga pe cap. Oamenii din magazin il trimit direct la casa, unde e pus sa plateasca ce a luat de pe raft. Masura, fireasca atunci cind te gindesti ca doar hotii care nu vor sa li