Cea mai mare oferta financiara depusa in cadrul licitatiei pentru realizarea brandului de turism al Romaniei se ridica la 1,615 milioane euro, fara TVA si apartine Asocierii Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited, potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului citat de Agerpres. De asemenea, alte doua asocieri au depus oferte pentru brandul de turism al Romaniei. Este vorba despre THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, cu o oferta in valoare de 894.970 euro si de asocierea TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, cu o oferta de 993.740 euro.
Luni, in cadrul licitatiei pentru realizarea brandului de turism al Romaniei, a avut loc la sediul Ministerului Turismului sedinta de deschidere a ofertelor depuse de cele trei companii calificate dupa prima etapa a licitatiei. La sedinta au participat membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si observatori din partea Ministerului Finantelor - Unitatea de Coordonare si Verificare a Achizitiilor Publice (UCVAP).
Toti cei trei ofertanti au depus documentatia inainte de data si ora limita comunicate in invitatia de participare. In urma deschiderii ofertelor s-a constatat ca toate cele trei companii au depus oferta tehnica si au prezentat scrisoarea de garantie in cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro.
In zilele urmatoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica daca sunt in conformitate cu caietul de sarcini. Dintre ofertele declarate admisibile, castigatoare va fi desemnata oferta cu cea mai mica valoare, conform criteriului de atribuire (pretul cel mai scazut). In activitatea de evaluare a ofertelor, comisia beneficiaza de consultanta din partea expertilor externi International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare