Ford România a organizat primul test național pentru modelul B-Max pe ruta București - Brașov. Adevărul a fost prezent pentru a vă dezvălui toate detaliile mașinii fabricate în Craiova.
Designul exterior este unul cu linii destul de frumoase. Fiind un monovolum, este destul de înalt, dar designerii au avut grijă să mascheze acest lucru prin niște linii frumos curgătoare. Șina ușii culisante este și ea foarte plăcut integrată în aripa spate, nelăsând loc de aspect neplăcut.
Modelul Ford B-Max este disponibil în trei variante de echipare (City, Trend, Titanium), trei motorizări pe benzină (1,4 litri 90 CP, 1,0 litri EcoBoost de 100 CP și 120 CP) și două diesel (1,5 litri 75 CP, 1,6 litri 95 CP). Oficialii Ford au anunțat de această dată un preț de pornire de 10.000 de Euro (împreună cu trei tichete Remat).
CLICK PE POZE PENTRU FOTOGALERIE!
De departe cea mai bună motorizare din gamă este cea produsă la Craiova și anume premiatul 1,0 EcoBoost. Noi am testat motorizarea 1,5 litri diesel 75 CP și EcoBoostul de 1 litru și 100 CP. La acestea s-au adăugat cutii automate în 5 trepte.
Deși propulsoarele sunt apropiate din punct de vedere al consumului (6 l/100 km pentru diesel) și 7,5 l/100 km pentru EcoBoost) se simte o diferență clară în favoarea motorului pe benzină când vine vorba de felul voiciunea mașinii.
La viteze precum cele de pe autostrăzile din România, B-Max ajunge aproape de limite, iar virajele mai strânse luate la peste 70 km/h dau un ușor sentiment de nesiguranță. Suspensia are un comportament destul de bun și absoarbe destul de bine denivelările din România. Garda la sol fiind destul de sus nu ridică probleme pe drumuri accidentate.
B-Max este un model high-tech, chiar cel mai tehnologizat produs până acum pe plaiurile mioritice. Interiorul a păstrat mai multe caracteristici de design de la Focus, dar