In ultimii ani Clujul a devenit un oras aproape mucitoresc, nemaiavand aproape nimic care sa atraga turistii in aceasta zona. Ideea rezolvarii acestei probleme a lansat o batalie pe imaginea Clujului, lupta care se inteteste de la o saptamana la alta.
Firme specializate in branding sau firme care nu au nimic de-a face cu acest domeniu, in speranta ca isi vor umple buzunarele, se lupta deja sa obtina contractul de schimbare a imaginii Clujului. Consiliul Local va decide printr-o Hotarare daca se va trece la rebrandarea Clujui, iar apoi va fi ales un proiect de rebrandare.
Astfel, marele pot urmeaza a fi adjudecarea proiectului de rebrandare, care nu este exclus sa fie finantat din bani publici.
Deocamdata insa, intreaga actiune este doar in stadiul de dezbatere. Unul din principalii candidati la obtinerea marelui pot este tocmai firma consilierului local PNL Ciprian Paun.
Acesta a lansat deja pe pagina electronica a Primariei un forum, a carui menire este sa consulte opinia publica in privinta viitorului brand al orasului, adica a viitoarelor metode prin care Clujul sa atraga atentia.
Discutie pentru pensionari
Pe forumul primariei, Ciprian Paun face apel la cetateni ca acestia sa-si spuna parerea. "Ar fi, cred, un schimb interesant de opinii si consider ca ne-ar inlesni, noua, reprezentantilor cetatenilor, sarcina de a crea o prezentare a Clujului pentru straini.
Nu am initiat acest demers pentru ca noi am fi in pana de idei, ci pentru ca vrem sa vedem si opinia voastra a cetatenilor, a contribuabililor" deschide Paun discutia pe forum. Cat de mult se va tine cont de "vocea poporului" ramane de vazut.
In acelasi mesaj consilierul PNL spune ca ideea i-a venit dupa ce a auzit in parc o di