Timp de o săptămână de zile, circa 35 de elevi de la clasa a XII-a, de la Colegiul „Johannes Honterus” au muncit, cot la cot, cu angajaţii unor firme braşovene, în cadrul unui proiect de orientare şi informare profesională, iniţiat de Clubul Economic German, împreună cu conducerea şcolii şi sprijinit de Inspectoratul Şcolar Judeţean (IŞJ) Braşov. Elevii au aflat ce presupune munca în echipă, ce înseamnă să aibă şi responsabilităţi, dar şi că este nevoie de multă implicare pentru a ajunge la rezultate dorite. Mai mult, după stagiul de practică, elevii au primit şi o diplomă din partea firmelor. „O astfel de experienţă ni s-a părut mai mult decât utilă pentru elevii noştri. Ei provenind dintr-un liceu teoretic ştiu mai puţin ce înseamnă practica. Este, până la urmă, o pregătire pentru viitorul lor, pentru că ei învaţă ce presupune practica. Nu mai învaţă doar nişte concepte, pe care poate le înţeleg, poate nu. Aşa, au avut ocazia ca, de luni până vineri, să se afle într-o firmă, alături de angajaţii acesteia. După feed-back-ul primit, copiii au fost extrem de încântaţi de ceea ce au făcut. Dar nu numai ei. Şi reprezentanţii firmelor au spus că se descurcă foarte bine, au pus întrebări, le-a plăcut. Chiar au spus că ar angaja elevi de aici, după ce-şi vor termina studiile”, a explicat, ieri, Helmuth Wagner (foto), director al Colegiului „Johannes Honterus”. Potrivit acestuia, la a doua ediţie a proiectului nu vor mai participa elevi de clasa a XII-a, ci din clasa a XI-a. „Este un proiect foarte bun şi este posibil chiar să se extindă la mai multe şcoli. Inspectoratul a fost foarte receptiv la această idee”, a mai spus Helmuth Wagner. Timp de o săptămână de zile, circa 35 de elevi de la clasa a XII-a, de la Colegiul „Johannes Honterus” au muncit, cot la cot, cu angajaţii unor firme braşovene, în cadrul unui proiect de orientare şi informare profesională, iniţiat de Clubu