Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, Nissan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu Logan.
General Motors, cel mai mare constructor de autovehicule din lume, intentioneaza sa construiasca si sa vanda mai multe masini mici in urma concluziilor oficiale care spun ca cresterile in industrie se inregistreaza indeosebi pe pietele emergente unde vedetele sunt reprezentate de automobilele de talie mica.
Impactul si importanta masinilor low-cost pe diferite piete de pe mapamond sunt in crestere. Aceste automobile, precum Dacia Logan, sunt moderne si vin totusi cu preturi acceptabile, chiar si pentru tarile in curs de dezvoltare, au anuntat oficialii GM in cadrul salonului auto de la Beijing.
Numai piata auto din China o va depasi in valoare pe cea americana in urmatorul deceniu, in timp ce alte piete asiatice precum cea din India, vor creste intr-un ritm alert datorita segmentului de masini ieftine, apreciaza Nick Reilly, vicepresedintele GM si totodata presedintele operatiunilor din Asia.
Oficialii constructorului american recunosc ca pana acum nu au avut vanzari foarte bune si la nivelul de jos al pietei, insa �va trebui sa ne reasezam strategia si sa dezvoltam un plan solid pentru tintirea acestei zone a pietei� puncteaza Nick Reilly.
Kevin Wale, presedintele GM China, a afirmat ca grupul american a acordat de-a lungul anilor o atentie sporita pietelor emergente, dar acum compania are increderea ca se pot obtine bani frumosi de pe urma vanzarii de masini mici si ieftine. Wale isi argumenteaza aceasta incredere prin cresterea de peste sase ori a vanzarilor companiei de tip joint venture GM-Wuling din ultimii ani. �Experienta noastra din cadrul Wuling ne-a demonstrat ca stim foarte bine cum sa construim si sa vindem automobile low-cos