Trilulilu s-a conturat drept un YouTube de România, o platformă online care adună videoclipuri diverse şi alte tipuri de conţinut de la utilizatori. Acum, portalul se schimbă. Noul Trilulilu îţi propune să-ţi răsfoieşti Internetul într-un singur loc.
Noul Trilulilu va aduce într-un singur loc conţinutul pe care îl ai pe Facebook, Twitter, Instagram, Google+ sau YouTube. Fiecare astfel de reţea socială are un flux propriu, dar în noul Trilulilu acestea vor fi comasate într-unul singure care "ştie" să prezinte doar partea de video şi foto. Odată ce un prieten a şters un videoclip din Facebook sau Twitter, acesta a dispărut şi de pe Trilulilu. Desigur, dacă ceva este încărcat în acest site este independent de Facebook, Twitter sau YouTube, exact ca până acum.
Principalele secţiuni din noul Trilulilu sunt următoatele: Prima pagină – locul în care utilizatorii Trilulilu împart conţinut interesant pe care îl descoperă în feed-urile din reţelele lor sociale; Reţelele mele – feed unic de postări din toate reţelele sociale. Poate fi filtrat în funcţie de reţeaua dorită; Colecţiile mele – atunci când vrei să ţii ceva doar pentru tine, poţi pune la păstrare postările favorite; Selecţia zilei – recomandările zilei de la echipa dedicată de editori a Trilulilu. În plus, căutarea se va face pe toate reţelele.
Viitorul design urmează tendinţele minimaliste din prezent şi este similar celui de la Google+. Reclamele, principalul pilon de monetizare, vor fi afişate printre videoclipuri şi poze, iar Sergiu Biriş a declarat pentru "Adevărul" că nu vor fi incluse reclame video care încep să fie redate pe măsură ce derulezi în pagină. Mai mult, vor exista în viitor conturi premium al căror beneficiu este că îţi înlătură reclamele şi te vei putea bucura în voie de conţinut.
„Am început de mai bine de un an să ne gândim la nivelul următor pentru Trilulil