Timisoreana, brand aflat in portofoliul Ursus Breweries, liderul pietei de bere din Romania, a lansat o campanie care are drept scop readucerea in prim plan a fotbalului adevarat. Mesajul campaniei este sustinut de 11 legende ale sportului rege din Romania anilor ’80.
Mesajul campaniei Timisoreana este “Sa nu uitam ce inseamna fotbal!” si a mobilizat 11 fosti fotbalisti romani – Silviu Lung, Ionel Augustin, Aurica Beldeanu, Miodrag Belodedici, Adrian Bumbescu, Rodion Camataru, Sorin Cartu, Stefan Iovan, Costel Orac, Tudorel Stoica si Nicolae Ungureanu.
Site-ul campaniei - Fotbaladevarat.ro - le ofera posibilitatea microbistilor de a-si demonstra calitatile necesare pentru a juca alaturi de cele 11 legende ale fotbalului romanesc in deschiderea finalei Cupei Romaniei Timisoreana ce va avea loc pe 26 mai, la Iasi. Astfel, cei mai buni participanti la campanie vor fi desemnati prin vot de catre utilizatorii site-ului. Dupa ce vor fi alesi 11 titulari si 5 rezerve care vor juca impotriva fostilor fotbalisti, acestia vor intra intr-o pregatire centralizata in cantonamentul de la Mogosoaia, sub observatia lui Mircea Radulescu.
De asemenea, Timisoreana a lansat si o editie de colectie, brandul de bere avand pe ambalaj chipurile fotbalistilor. Noile ambalaje au aparut in lanturile de magazine de la sfarsitul lunii martie.
Conceptul campaniei este dezvoltat de agentiile GMP (creatie), Webstyler (creatie si dezvoltare online), United Media (media) si 2activePR (consultanta si PR).
Prezenti la lansarea oficiala a campaniei, cei 11 fosti fotbalisti au discutat despre peisajul anilor ’80 in sportul rege, perioada in care microbistii veneau la stadion ca la spectacol, “imbracati la costum”, alaturi de sotii si copii. Intre timp, acest peisaj a suferit modificari majore, in prim plan aflandu-se stadioane goale, meciuri fara suporteri din cauza unor