Producatorii si distribuitorii de mobilier au investit sume importante pentru lansarea pe piata, de pana la cateva sute de mii de euro, si au mizat pe marje de profit de pana la 30%, principala modalitate de promovare fiind site-ul, unde clientii isi pot face o imagine mai clara asupra calitatii si designului produselor.
Pentru Daniela Prisecari si Andreea Chelaru, fondatoarele distribuitorului de mobilier high class 4 For Style, decizia de a se lansa in iulie anul trecut pe piata obiectelor de mobilier de lux din Romania prin deschiderea unui showroom in capitala a fost una strategica. "Avand in vedere potentialul de crestere al segmentului high class din Romania si nevoia pentru obiectele de mobilier de calitate inalta destinate acestui segment, am dorit sa aducem pe piata autohtona branduri internationale", spune Daniela Prisecari, general manager 4 For Style.
Absolventa a Facultatii de tehnologie chimica organica din cadrul Institutului Politehnic Bucuresti, Daniela marturiseste ca nu avea experienta in business, dar avea experienta tehnica in domeniul materialelor celulozice si din piele, prin absolvirea unor cursuri postuniversitare in domeniu.
Investitia initiala pentru lansarea afacerii a fost de 400.000 euro, dintre care 380.000 de euro au fost cheltuiti pentru achizitionarea in iulie anul trecut a unui showroom cu o suprafata de 110 metri patrati in zona de nord a capitalei, iar 20.000 de euro in magazinul online. "Momentan, in cadrul acestui showroom sunt expunse cele mai reprezentative piese afisate pe site, pentru a ajuta clientii sa-si faca o imagine mai clara asupra calitatii si designului exclusivist al produselor noastre", explica general managerul 4 For Style.
Daniela Prisecari spune ca au intrat in contact cu primii furnizori in cadrul expozitiilor internationale de la Koln si Paris. In prezent compania pune la dispo