Cererea din segmentul business pentru iPad ar putea fi mai mare decat se estima, dupa ce mai multe companii cumpara tableta PC pentru a fi folosita in comunicatii si in "munca de teren", scrie BusinessWeek.
iPad-ul, cititorul digital de carti, playerul video si platforma de jocuri, nu este doar pentru divertisment. Multe companii si angajati au comandat iPad pentru a fi folosit ca instrument pentru companiile de comunicatii si sa mentina angajatii productivi in timp ce sunt "pe teren", a declarat Charlie Wolf, analist Needham & Co. "In mod categoric, iPad are un rol in segmentul de tip enterprise. Cererea se dovedeste a fi mult mai diversificata decat a fost initial", a declarat Wolf.
Potrivit unui studiu comandat de Zogby International, mai mult de jumatate dintre utilizatorii de telefoane mobile au declarat ca ar folosi o tableta ca iPad pentru a putea lucra in afara biroului.
Compania de cercetare Sybase a anuntat ca 52,3% dintre respondenti au declarat ca vor folosi tableta pentru serviciu, in timp ce 48,2% au declarat ca o vor folosi pentru urmarirea programelor TV si a filmelor, iar 35,4% au declarat ca se vor juca pe aceasta platforma. Aceste date reflecta accentul deosebit pus pe sustenabilitatea iPad-ului pentru activitatile de la serviciu si potentialul de informare a angajatilor, a anuntat Sybase.
De asemenea, potrivit site-ului TechRepublic, zece din 12 executivi au declarat ca iPad-ul sau un alt instrument de acest tip poate fi util intr-o companie. O alta companie de cercetare, ChangeWave, a realizat un studiu din care reiese ca printre principalele utilizari ale unui astfel de terminal sunt reprezentate de munca de teren sau de prezentari.