Să proiecteze un nou model de Ferrari este visul oricărui artist, ca să nu mai vorbim de studenţii la Design, scrie Worldcrunch.com. Iar studenţii celor mai bune 50 de şcoli de design din lume au avut această ocazie, într-un concurs lansat de Ferrari şi Autodesk, unul dintre liderii mondiali în design 3D.
Sub sloganul "Ferrari-ul viitorului", cele 50 de echipe au încercat să creeze, folosind cea mai nouă tehnologie şi cele mai fiabile materiale, un "superautomobil", care să aibă toate calităţile: să fie uşor, rapid, ecologic şi în pas cu tehnologia.
Concursul a început pe 16 iunie, iar pe 17 iulie juriul condus de preşedintele Ferrari, Luca Montezemolo, a decis câştigătorii. Aceştia vin din Seul (Coreea de Sud), de la Colegiul Hong-Ik.
Pe locul doi s-au clasat studenţii Institutului European de Design din Torino, în timp ce britanicii de la Royal College of Art şi indienii de la DSK ISD au primit menţiuni speciale.
Sud-coreenii şi italienii vor primi premii în bani şi şansa unui stagiu de practică la Ferrari.
Să proiecteze un nou model de Ferrari este visul oricărui artist, ca să nu mai vorbim de studenţii la Design, scrie Worldcrunch.com. Iar studenţii celor mai bune 50 de şcoli de design din lume au avut această ocazie, într-un concurs lansat de Ferrari şi Autodesk, unul dintre liderii mondiali în design 3D.
Sub sloganul "Ferrari-ul viitorului", cele 50 de echipe au încercat să creeze, folosind cea mai nouă tehnologie şi cele mai fiabile materiale, un "superautomobil", care să aibă toate calităţile: să fie uşor, rapid, ecologic şi în pas cu tehnologia.
Concursul a început pe 16 iunie, iar pe 17 iulie juriul condus de preşedintele Ferrari, Luca Montezemolo, a decis câştigătorii. Aceştia vin din Seul (Coreea de Sud), de la Colegiul Hong-Ik.
Pe locul doi s-au clasat studenţii Institutului