Unirea Shopping Center a anunţat că invită din nou braşovenii la „Noaptea reducerilor” pe 11 decembrie, o campanie lansată vinerea trecută. Astfel, în noaptea de 28 spre 29 noiembrie, promisiunea că între orele 22.00 şi 03.00 reducerile din magazine vor fi între 10 şi 80% a atras la Unirea sute de braşoveni. La final nu toţi mulţumiţi, după reacţiile care au început deja să apară, postate pe internet.
„Marea Noapte a Reducerilor de la Unirea Shopping Center din Braşov nu a fost altceva decât o mare ţeapă, strategie de marketing. (…) Deşi marea noapte a reducerilor, anunţată cu surle şi trâmbiţe pe la mai multe posturi de radio din Braşov, trebuia să aducă sconturi de până la 80% în magazine nu s-au găsit decât veşnicele reduceri de maximum 20% şi astea apărute, ca să vezi, noroc cu noaptea reducerilor. Nici vorbă de reduceri însă!”, scrie un client nemulţumit pe sorinfocsa.blogspot.com.
Aici se arată şi un film, despre care autorul spune că „aproape toată lumea, după cum se vede şi în imagini, a plecat precum a intrat în magazin... cu mâinile în buzunar şi în mod cert mai dezamăgită ca atunci când a venit la noaptea marilor reduceri!!!”. Unirea Shopping Center a anunţat că invită din nou braşovenii la „Noaptea reducerilor” pe 11 decembrie, o campanie lansată vinerea trecută. Astfel, în noaptea de 28 spre 29 noiembrie, promisiunea că între orele 22.00 şi 03.00 reducerile din magazine vor fi între 10 şi 80% a atras la Unirea sute de braşoveni. La final nu toţi mulţumiţi, după reacţiile care au început deja să apară, postate pe internet.
„Marea Noapte a Reducerilor de la Unirea Shopping Center din Braşov nu a fost altceva decât o mare ţeapă, strategie de marketing. (…) Deşi marea noapte a reducerilor, anunţată cu surle şi trâmbiţe pe la mai multe posturi de radio din Braşov, trebuia să aducă sconturi de până la 80% în magazine nu s-au găsit decât veş