La ghişee, abonaţii providerului de televiziune şi internet au aflat că somaţiile primite au fost „o greşeală internă”. Compania olandeză a început să şteargă „datoriile” clienţilor din baza de date, după ce Protecţia Consumatorului a pus lacătul pe clădirea administrativă a UPC Cluj, deoarece a cerut bani chiar şi de la persoane decedate. Citeşte şi
Lacăt pe UPC Cluj!UPC, spaima consumatorilorOPC vs. UPC - Operatorul de televiziune prin cablu, taxat cu 60.000 de lei
Reporterul „Adevărul de Seară” Cluj s-a prezentat la unul dintre ghişeele UPC din centrul municipiului Cluj-Napoca, unde a cerut ajutor casieriţei în ceea ce priveşte o somaţie primită telefonic în urmă cu trei luni.
„ Aţi fost somat? Nu mai plătiţi nimic ”, a afirmat aceasta. Acest răspuns îl primeau şi alţi clujeni, care au găsit în cutia poştală somaţii de la UPC, în care li se explica faptul că datorează companiei anumite sume de bani. Abonaţii au primit somaţii prin care li se pretinde plata unor sume restante, vechi de trei sau cinci ani. „ Una dintre somaţiile trimise a fost pe numele unei persoane decedate de şapte ani ”, a declarat directorul CJPC Cluj.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/ghiseu upc.flv iurl=/editor_files/Image/captura foto ghiseu upc.jpg wmurl=/editor_files/Image/adev_tv.jpg width=300 height=220 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=center dispPlaylist=none playlistThumbs=false
Miercuri, birourile comerciale ale companiei au fost sigilate de Protecţia Consumatorului, după ce conducerea nu s-a conformat condiţiilor impuse de inspectori în şi anume relaţia cu clienţii şi practicile comerciale incorecte.
Conducerea CJPC Cluj s-a întâlnit, astăzi, cu patronatul UPC România. Citiţi în ediţia de mâine a cotidianului A