Prezentând situaţia de la halta CFR Parângul, printr-un material semnat de colega noastră Alina Pipan în ediţia de ieri, în care descria cum arată aşa-zisul peron, în urma lucrărilor efectuate de lucrătorii de la CFR, călătorii care se dau jos din tren fiind puşi astfel în posibilitatea de a-şi rupe gâtul, Ziarul Văii Jiului nu a făcut altceva decât să deschidă cutia Pandorei.
Miercuri am fost sunaţi de un petrilean care ne-a spus că şi la drumul care duce spre Peştera Bolii şi care traversează calea ferată, chestiunea stă cam tot la fel. După „marile lucrări” ale ceferiştilor, autoturismele nu mai pot trece prea uşor peste linia ferată, din cauza pietrişului care n-a mai fost nivelat. „Cineva în faţa mea s-a oprit cu maşina exact pe linia ferată, n-a mai putut trece nici înainte, nici înapoi. Ajutat şi de mine şi de alţii, cu chiu, cu vai, a reuşit omul să treacă. Numai bine că, la câteva zeci de secunde, s-au şi auzit semnalele sonore, care anunţau că vine trenul. Vă daţi seama, să ajungi să-ţi rişti viaţa, nu altceva, din cauza incompetenţei şi nesimţirii unor lucrători prost coordonaţi şi verificaţi, care fac treaba de mântuială”, ne-a declarat dl. Drăghici din Petrila.
Întrebat despre cele lăsate în urmă de lucrătorii de la CFR, primarul Tiberiu Iacob-Ridzi nu şi-a putut ascunde supărarea, mai ales că de ani de zile se luptă cu morile de vânt ale CFR-ului şi ministerului de resort pentru reabilitarea gării, mormanul de adrese făcute către regională şi minister stând drept mărturie, de fiecare dată Petroşaniul rămânând doar cu promisiuni. Timp în care „gara noastră mică” arată cum arată.
„Este uimitor cum aceşti oameni mereu ne creează probleme. Am văzut ce a scris şi colega dumneavoastră şi avem şi alte semnale de la oameni şi în alte pri-vinţe. Din păcate, tot ce ţine de calea ferată e în proprietatea şi administrarea CFR-ulu