MyBlackFriday este pagina pe care mii de romani s-au inghesuit sa dea click cat mai repede pentru a castiga o soba, drujbe, carti, vouchere sau incaltaminte.
Cum este posibil sa oferi produse gratuite? ContentSpeed are mai multi clienti in zona de eCommerce, printre care Diverta, Chicco.ro, MyPanasonic.ro sau FotoHobbyShop.ro. Aceste magazine au oferit, gratuit, un numar limitat de produse, castigand la urma lor expunere si publicitate. La randul sau, ContentSpeed a testat capacitatea serverelor de a mentine site-uri “in picioare” in situatia unui aflux foarte ridicat de oameni.
Aproape de ora 00:00, joi spre vineri, site-ul a picat insa, afisand erori MySQL sau simplul “An internal error has occurred”. Imediat, zeci de utilizatori “au amendat” eroarea, pe Facebook, unii mai dur, altii mai in gluma.
Bloggerita Sabina Cornovac a fost una dintre cele mai dure, scriind “Ce sa vezi, gata site-ul, banuiaaaam[…]deci unlike, report si block!”. Altcineva intreaba “Il rezolvati azi? Sau mergem la somn?” in timp ce un alt utilizator comenteaza, cu umor, “Daca ii merge cuiva, facem juma-juma”.
Cateva minute mai tarziu, CEO-ul ContentSpeed intervine in avalansa de discutii de pe Facebook si scrie,” am vrut sa dam o mica emotie, e totul ok acum”.
Intr-adevar, in cateva minute site-ul era din nou functional, mai mult sau mai putin, si in doar cateva minute toate stocurile erau epuizate. Asa cum era de asteptat, multi s-au aratat complet nemultumiti, subliniind ca nu o sa mai calce pe acolo si ca totul a fost o inselaciune, in timp ce altii se bucurau de produsele primite gratuit.Efectul social media si implicarea directorilor
Interesant este insa efectul din ce in ce mai mare al social media intr-o astfel de campanie si cum lucrurile penduleaza, rapid, intre “foarte bine si speranta” la “extrem de rau si amenintari cu judecata”.
Interesanta