Daca va imaginati ca investitia timpului si a resurselor intr-o pagina de Facebook pentru afacerile la inceput de drum sau pentru cele de mici dimensiuni este una necesara pentru a dezvolta un business, ei bine lucrurile nu stau chiar asa.
Forbesa identificat principalele motive pentru care un astfel de business nu trebuie sa se bazeze in principal pe aceasta strategie.
Desi realizarea unei pagini de Facebook pentru o companie nu dureaza foarte mult timp, lucrurile se complica abia din momentul imediat urmator, cand respectiva pagina trebuie sa inceapa sa fie promovata, mesajele acesteia sa devina tot mai viralizate, iar in final sa aduca nu doar trafic, ci si rezultatele asteptate.
Pasul necesar in dezvoltarea paginii web este strangerea de “like-uri”. Cel mai bun mod de a “te face auzit” este, potrivit celor de la Forbes, prin intermediul plug-in-urilor dedicate Facebook, pe care trebuie sa le incluzi in pagina web de care dispune compania.
Intrucat aceasta metoda are o rata de acces destul de scazuta, pasul urmator si firesc ar fi achizitionarea de spatii publicitare pe reteaua de socializare, care ii va indruma pe vizitatori si utilizatori catre pagina de Facebook a companiei. Acest lucru nu este insa cea mai eficienta solutie – asta deoarece achizitionarea de spatiu publicitar pe reteaua de socializare costa – si destul de mult.
Aceasta metoda a generat o crestere a numarului de like-uri pe pagina LulluBee.com, dar costurile pentru publicitate pe Facebook variau intre 27 de centi si 57 de centi pentru un singur Like.
Aplicand aceasta metoda, site-ul a crescut rapid ca si numar de like-uri pe pagina de Facebook, lumea a inceput sa auda de business-ul LulluBee.com, dar cineva a observat o greseala.
Ce s-a intamplat de fapt?
Dupa ce au inceput sa posteze diferite mesaje pe pagina de Facebook a proiectului, realizatorii