Aeroportul Iasi Constructia unui nou terminal Schengen la Aeroportul International Iasi a provocat o serie de nemultumiri din partea unor membri ai Consiliului de Administratie. Ieri, membrii CA au fost nevoiti sa aleaga intre constructia unui terminal de 1.200 metri patrati, pentru care s-ar fi achitat 1,2 milioane euro, si un terminal de 500 metri patrati, pentru care s-ar plati peste 800.000 euro. In urma votului exprimat in CA, s-a optat pentru cea de-a doua varianta.
Unul dintre cei care s-au declarat nemultumiti a fost consilierul local Marius Ostaficiuc, membru de drept in CA. El a precizat ca noua constructie nu va aduce nici o imbunatatire, fiind o investitie care ar trage in jos aeroportul. Practic, pentru noul terminal Consiliul Judetean Iasi, proprietarul aerogarii ar trebui sa achite 1.700 euro pe metrul patrat. "Este inoportun sa ridicam un terminal de numai 500 metri patrati pentru o asemenea suma, cand in realitate nevoile sunt cu totul si cu totul altele. Am fi avut nevoie de un minim de macar 750 metri patrati pentru a ne plia pe conditiile impuse de normativele europene. Mai bine nu faceam nimic decat sa ne alegem cu o magazie. Apreciez efortul depus de directorul Gheorghe Corjautanu pe partea administrativa, insa ma asteptam sa fie mai sustinut pe partea de investitii de catre Consiliul Judetean", a spus Marius Ostaficiuc.
Aeroportul Iasi Constructia unui nou terminal Schengen la Aeroportul International Iasi a provocat o serie de nemultumiri din partea unor membri ai Consiliului de Administratie. Ieri, membrii CA au fost nevoiti sa aleaga intre constructia unui terminal de 1.200 metri patrati, pentru care s-ar fi achitat 1,2 milioane euro, si un terminal de 500 metri patrati, pentru care s-ar plati peste 800.000 euro. In urma votului exprimat in CA, s-a optat pentru cea de-a doua varianta.
Unul dintre cei care s-au declara