Un tânăr din Los Angeles are cel mai vizionat canal de pe YouTube, unde este urmărit săptămânal de 7,9 milioane de internauţi.
Ray William Johnson a devenit vedetă datorită platformei video YouTube. De două ori pe săptămână, 5,2 milioane de persoane sunt notificate de o nouă lansare a emisiunii „=3", show care l-a făcut celebru. Clipurile au fost urmărite, până acum, de 1,53 miliarde de ori. Emisiunile apar în fiecare săptămână, în zilele de marţi şi joi, iar fiecare are în jur de 5 milioane de afişări, un rating la care multe televiziuni doar visează.
„Unul dintre cele mai bune lucruri în a fi entertainer pe internet este că pot atinge o audienţă mondială instantaneu", spunea Ray WJ într-un interviu pentru revista „Forbes". Un alt lucru important pe care mizează comediantul este feedback-ul. „A fi în stare să interacţionez cu privitorii mei şi să le văd reacţiile este inegalabil pentru mine", spune Johnson.
Ingredientele show-ului „=3" sunt o cameră, câteva artificii grafice şi trei clipuri amuzante, cu caracter viral, comentate într-un stil unic de Ray WJ. Fiecare emisiune durează aproximativ cinci minute şi este special construită pentru cei care îşi petrec ore în şir urmărind filmuleţe pe YouTube.
Din camera de cămin
Ray William Johnson este un tânăr de 24 de ani din Los Angeles care şi-a dorit, odată, să devină avocat. Din cauză că nu putea să-şi permită un televizor când studia la Universitatea din Columbia, principala sursă de relaxare pentru el era să urmărească filmuleţe pe YouTube. Şi-a făcut un blog video, pe care l-a ţinut în picioare timp de un an. Nu avea nicio strategie şi era doar un alt ciudat care vorbea regulat în faţa unei camere miniDV. Apoi, şi-a dat seama că trebuie să facă nişte schimbări. „Oamenii intră pe YouTube din două motive: să vadă clipuri virale şi să urmărească videobloggerul prefer