Potrivit unei statistici a INS, aproape 35.000 de kilometri de drumuri publice din România nu au nici măcar un strat de asfalt, fiind de pământ sau pietruite. Chiar şi un Drum Naţional din estul ţării, cu o lungime 40 de kilometri, este de pământ.
Datele de la Institutul Naţional de Statistică, valabile la finalul anului 2012, indică faptul că peste 40% din reţeaua de drumuri publice din România, cu o lungime totală de 84.185 de kilometri, este formată din drumuri pietruite sau de pământ. Jumătate din şoselele care au fost modernizate de-a lungul timpului au durata de serviciu depăşită, ceea ce înseamnă că circulaţia pe acestea este îngreunată de asfaltul deteriorat, gropi şi denivelări, potrivit Mediafax.
Potrivit aceleiaşi statistici, 13% din drumurile publice din România, echivalentul a 11.275 de kilometri, sunt drumuri de pământ.
Potrivit unei statistici a INS, aproape 35.000 de kilometri de drumuri publice din România nu au nici măcar un strat de asfalt, fiind de pământ sau pietruite. Chiar şi un Drum Naţional din estul ţării, cu o lungime 40 de kilometri, este de pământ.
Datele de la Institutul Naţional de Statistică, valabile la finalul anului 2012, indică faptul că peste 40% din reţeaua de drumuri publice din România, cu o lungime totală de 84.185 de kilometri, este formată din drumuri pietruite sau de pământ. Jumătate din şoselele care au fost modernizate de-a lungul timpului au durata de serviciu depăşită, ceea ce înseamnă că circulaţia pe acestea este îngreunată de asfaltul deteriorat, gropi şi denivelări, potrivit Mediafax.
Potrivit aceleiaşi statistici, 13% din drumurile publice din România, echivalentul a 11.275 de kilometri, sunt drumuri de pământ.