O discuţie purtată pe un forum de mai mulţi angajaţi din industria hotelieră din întreaga lume a scos la iveală o serie de detalii care nu ajung niciodată la urechile clienţilor.
Daily Mail scrie că totul a pornit de la o întrebare postată de un utilizator dornic să ştie câteva lucruri pe care hotelierii le ascund oaspeţilor.
Urină în loc de whisky în sticla din minibar
Un angajat al unui hotel din Suedia a povestit cum un oaspete a vrut să scape de factura pentru produsele de la minibar şi a umplut cu urină sticla de wisky pe care o consumase.
O pată albă pe aşternut merge curăţată doar cu o cârpă umedă
Un alt utilizator a mărturisit că atunci când se afla în timpul training-ului pentru un post la un hotel, superiorul său l-a învăţat să cureţe o pată albă descoperită pe aşternuturile dintr-o cameră doar folosind o cârpă umedă.
Feţele de pernă, ştergar pentru pahare
Un fost camerist a recunoscut că, atunci când lucra la hotel, spăla paharele din cameră în chiuveta din baie, după care le ştergea cu faţa de pernă. Iar asta o făcea doar dacă paharele păreau murdare.
Păr, păr şi iar păr
O cameristă a spus, în cadrul aceleiaşi discuţii de pe forum, că cel mai multă urăşte să strângă grămezile imense de păr lăsat în urmă de oaspeţi peste tot.
Cum să procedezi când vrei doar o singură cameră
Un angajat al unui hotel de top a spus că cei doresc să ia doar o singură cameră nu ar trebui să apeleze la agenţiile de turism, ci să rezerve una sunând direct la hotel. Asta deoarece intermediari iau comisioane foarte mari, iar clienţii care vor o singură cameră pot găsi aproape întotdeauna una liberă direct la hotel.
Cum să anulezi o rezervare fără să mai plăteşte comision
Un indiciu valoros a fost cel oferit de un recepţioner de pe forumul de discuţii. Atunci când vrei să anulezi o rezervare fără să