Asociația Română de Măsurare a Audiențelor (ARMA) vrea să extindă măsurarea audiențelor TV și la mediul online, potrivit președintelui ARMA, Lucia Antal.
“Pierdem multă audiență în online. Există o modalitate care ar putea aduce beneficii tuturor televiziunilor, dacă o implementăm. Suntem în perioada de testare. Testarea internă în ARMA a început. Implementarea depinde de membri, pentru că sunt niște costuri care ar trebui suportate de către membrii Asociației. Este dificil să prognozăm”, a declarat Lucia Antal.
Liliana Mihăilescu, Managing Director Kantar Media Audiences: „Alături de ARMA căutăm soluții pentru a extinde măsurarea audiențelor și la mediul virtual. Am început deja discuțiile pentru derularea unui studiu pilot”.
Asociația Română de Măsurare a Audiențelor (ARMA) vrea să extindă măsurarea audiențelor TV și la mediul online, potrivit președintelui ARMA, Lucia Antal.
“Pierdem multă audiență în online. Există o modalitate care ar putea aduce beneficii tuturor televiziunilor, dacă o implementăm. Suntem în perioada de testare. Testarea internă în ARMA a început. Implementarea depinde de membri, pentru că sunt niște costuri care ar trebui suportate de către membrii Asociației. Este dificil să prognozăm”, a declarat Lucia Antal.
Liliana Mihăilescu, Managing Director Kantar Media Audiences: „Alături de ARMA căutăm soluții pentru a extinde măsurarea audiențelor și la mediul virtual. Am început deja discuțiile pentru derularea unui studiu pilot”.