Internet Corp, unul dintre liderii segmentului de publishing online din Romania, a anuntat ca incepand cu aceasta luna va vinde in exclusivitate spatiile publicitare de pe siteul eJobs, liderul recrutarii online in Romania, care estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 3 mil. dolari, publicitatea reprezentand 5% din veniturile totale.
Aceasta decizie vine la o luna in urma deciziei Internet Corp de a se reprezenta pe cont propriu in procesul de vanzare al spatiului de publicitate. Astfel, Internet Corp va vinde spatiile publicitare disponibile pe site-urile din portofoliu si in cadrul newsletterelor zilnice pe care le trimite abonatilor sai, alaturi de alte proiecte speciale dezvoltate personalizat pentru fiecare client.
�Intrarea eJobs in portofoliul site-urilor reprezentate de InternetCorp este o mutare fireasca, tinand cont de structura de actionariat a companiilor (n.red.: Liviu Dumitrascu si Daniel Tatar, proprietarii eJobs, sunt de asemenea implicati, ca actionari si parteneri, si in Internet Corp SRL). Momentul este unul oportun, permitandu-ne sa aducem toate brandurile intr-un singur portofoliu, unitar si coerent, asigurandu-ne dublarea impactului si acoperirii catre utilizatorii din Romania. eJobs se poate concentra in continuare pe asigurarea de servicii profesioniste de recrutare online pentru clientii sai, InternetCorp avand exclusivitatea asupra vanzarii spatiilor de publicitate prezente pe site si reprezentandu-i corect si proactiv in acest sens�, a declarat Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp.
Internet Corp isi extinde practic portofoliul de siteuri si devine un player important in zona regiilor media dominata pana acum de jucatori precum Boom, ARBOmedia, AdEvolution, MediaProInteractive si SplendidMedia. De asemenea, InternetCorp a lansat si siteul corporate unde a anuntat ca providerul solutiei de adserving pe site