Timp de un an, „Evenimentul zilei” a prezentat zeci de cazuri în care firme din România şi-au desconsiderat clienţii. Sursa: Reuters Pagina de protecţia consumatorului împlineşte mâine un an de la apariţie. Timp de 12 luni, am primit peste 250 de mesaje de la cititori nemulţumiţi de felul în care au fost trataţi de cei cărora le-au fost clienţi.
Cele mai multe reclamaţii au vizat pachetele de internet, telefonie fixă şi mobilă, cablu TV, asigurările de tip Casco, serviciile bancare şi asigurări medicale. În total, am prezentat pe larg peste 70 de cazuri. Celelalte au fost găzduite pe www.evz.ro sau au apărut în rubrica „Ce drepturi aveţi”.
Octombrie 2008
„Biciclete stricate de închiriat”(22 octombrie) - Este articolul de debut al paginii noaste, în care un bucureştean reclama faptul că bicicletele de la centrul de închiriere Cicloteque erau într-o stare foarte proastă.
„Maşină nouă, gata stricată”(29 octombrie) - Un tânăr ne-a reclamat faptul că maşina de 11.000 de euro pe care i-a cumpărat-o soţiei şi care se dorea a fi o surpriză i s-a oprit la primul semafor.
Noiembrie 2008
„Bunica teroristă de la hipermarket”(5 noiembrie) - O bucureşteancă de 67 de ani ne-a povestit cum a fost umilită de agenţii de pază din hipermarketul Auchan, pentru că s-ar fi uitat de prea multe ori în geantă în timp ce-şi făcea cumpărăturile. Reprezentanţii magazinului i-au cerut scuze femeii.
„Zbori două ore, aştepţi patru zile”(12 noiembrie) - Un avion Tarom pleacă cu întârziere de patru ore, pasagerul este îndrumat să se îmbarce totuşi, conexiunea la un alt zbor se pierde, iar clientul trebuie să aştepte patru zile cursa următoare, pe banii lui.
„Convorbiri fictive pe telefoane RDS” (19 noiembrie) - Mai mulţi bucureşteni ne-au reclamnat că au primit facturi astronomice de la