Compania braşoveană Medo, furnizor de servicii medicale, anunţă că de la 1 iunie a lansat serviciul Medic de Familie, fiind prima companie care oferă astfel de servicii în contract cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate (CAS). Până acum, aceste servicii erau acordate doar de cabinetele medicilor de familie.
Medo intenţionează să ajungă până la finele acestui an la un număr de 5.000 de clienţi care să beneficieze de acest serviciu. Potrivit conducerii companiei, unul dintre avantajele pe care le oferă acest serviciu faţă de ceea ce există pe piaţă în prezent este că medicii angajaţi de Medo vor fi la dispoziţia clienţilor 24 de ore din 24. „Serviciul este perfect integrat cu celelalte servicii oferite de Medo prin casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, cum ar fi laboratorul propriu de analize medicale, serviciul de îngrijiri la domiciliu şi alte diverse specialităţi”, a declarat directorul general al Medo, Radu Mitrea (foto). Serviciul nou oferit se adresează tuturor cetăţenilor care doresc să beneficieze de serviciile companiei, pe bază de contract şi de card.
Compania va oferi acest serviciu la cele două sedii ale sale pe care le deţine în Braşov – cel de pe strada Cicoarei şi cel din Centrul Civic, de pe Bulevardul Kogălniceanu. „Cred că am putea ajunge lejer la 10.000 de clienţi pe care să îi putem deservi prin cele două sedii”, a mai spus Mitrea. Până în prezent, se pare că 1.000 de braşoveni au ales să beneficieze de acest serviciu. „Este vorba despre cei care au venit recent în Braşov la muncă sau de cei care au fost nemulţumiţi de sistemul medicilor de familie, precum şi de anumite persoane care nu au fost înscrişi până acum la vreun medic de familie”, a mai spus Mitrea. Compania braşoveană Medo, furnizor de servicii medicale, anunţă că de la 1 iunie a lansat serviciul Medic de Familie, fiind prima companie care oferă astfel de servicii în