Cântăreaţa a susţinut marţi seară primul ei mare concert în România, la Arenele Romane. Cu toate că şi-a găsit un loc fruntaş în topurile internaţionale, la noi cifrele nu sunt de partea ei. Inna (24 de ani) a obţinut Discuri de Platină în Spania şi Franţa în acest an pentru vânzări de milioane de copii. În România a vândut 10.000 de unităţi.
Inna este un fenomen, dar nu unul muzical. Cel puţin la concluzia aceasta au ajuns mulţi dintre cei 5.000 de fani prezenţi la primul mare concert al cântăreţei în România. Deşi trăieşte culmea succesului comercial de mai bine de un an, primul show de anvergură al tinerei a avut loc abia acum. Şi a vrut show: şi-a făcut apariţia coborând dintr-un elicopter. Detaliul care face ca povestea să sune mai puţin perfect este că mulţi dintre cei care au cumpărat bilete la concert n-au mai fost prezenţi la coborârea spectaculoasă, pentru că Inna s-a lăsat aşteptată trei ore.
Vezi aici FOTOGALERIE.
Mulţi dintre cei prezenţi au venit să-şi lămurească o dilemă personală: de ce atâta vâlvă în jurul Innei? „Tot aud vorbindu-se de Inna şi de succesele ei afară şi am vrut şi eu să văd care e treaba cu ea", a declarat Ionuţ, în vârstă de 23 de ani. Până la finalul concertului, Ionuţ şi-a făcut o părere. „A cântat puţine piese ale ei, mai mult coveruri. Plus că nu ştiu sigur dacă a fost live tot concertul. Nu ştiu de ce se face atâta caz cu Inna", a spus spectatorul. Cu toate acestea, „caz" se face în continuare, dar mai ales afară. Iar motivul succesului Innei poate fi descris într-un singur cuvânt: internet.
Discuri de Platină, din primul an
În ceea ce priveşte notorietatea Innei, dar, mai ales, afinitatea publicului străin faţă de muzica ei, cifrele vorbesc de la sine. În Marea Britanie a vândut 200.000 de unităţi, motiv pentru care a primit Discul de Aur, la fel ca şi în statele scandinave. În Ola