În urmă cu un an, monştrii 4x4 erau visul oricărui român. Ceea ce părea atunci un coşmar pentru dealeri, a devenit acum realitate: tot-terenurile se dau mai ieftin chiar şi decât o limuzină. Pentru clasa de mijloc din România, un tot-teren reprezenta soluţia optimă: o maşină puternică, solidă, capabilă să-şi transporte pasagerii în siguranţă pe drumurile pline de pericole ale patriei. Criza îi forţează însă acum pe dealeri să ofere reduceri la care nimeni nu s-ar fi gândit în urmă cu mai puţin de un an.
Hyundai Santa Fe
Aflat la finalul ciclului de producţie, Santa Fe era una dintre opţiunile cele mai accesibile în clasa 4x4, chiar dacă nu este un veritabil tot-teren
Dacă în urmă cu câteva luni un Santa Fe nou nu putea fi luat din show-room cu mai puţin de 30.000 de euro, acum oferta afişată de site-ul oficial porneşte de la suma de 18.990 euro, cu TVA inclus.
Din dotările standard merită amintite airbagurile cortină, geamuri şi oglinzi electrice, comenzi audio pe volan, proiectoare de ceaţă. Preţul este valabil pentru versiunile diesel 4WD 2007, 2008, în variantele cu cinci şi şapte locuri „Style” (cutie manuală sau automată) şi pentru versiunea „Confort” cu cinci locuri şi cutie manuală.
VW Touareg
Emblema bunăstării românului se vinde acum cu un preţ ce porneşte de la 35.698 de euro cu tot cu TVA. Potrivit ofertei postate de site-ul oficial din România, varianta propusă la acest preţ este Touareg Adventure, cu motorizare diesel 2.5 R5 TDI, ce dezvoltă o putere de 174 CP Standard, maşina vine echipată cu climatronic, asistare electronică la coborâre, parkpilot.
Grand Cherokee MY 2009
Marele „tanc” yankeu este oferit acum la un preţ ce porneşte de la 36.583 de euro cu TVA inclus
Marele „tanc” ya