Compania Virgin Media, una dintre cele mai mari din Anglia, a realizat o serie de spoturi de prezentare pentru toate participantele la campionatul european de fotbal EURO 2008, informeaza Hotnews.
Se vorbeste despre jucatorul emblema al fiecarei echipa, dar si despre simbolurile fiecarei tari. Pentru Germania e Poarta Brandenburg, pentru Italia e Colosseumul, iar simbolul spaniolilor este corida. In schimb, pentru Romania sunt tiganii cu burta si cu lanturi groase de aur la gat!
Virgin Televisions are aproximativ 3,4 milioane de abonati. Virgin Media ofera servicii de internet, telefonie mobila si fixa precum si internet si au fost discutii ca aceasta companie ar fi trebuit sa fi fost achizitionata de Carlyle Group.
Compania Virgin Media, una dintre cele mai mari din Anglia, a realizat o serie de spoturi de prezentare pentru toate participantele la campionatul european de fotbal EURO 2008, informeaza Hotnews.
Se vorbeste despre jucatorul emblema al fiecarei echipa, dar si despre simbolurile fiecarei tari. Pentru Germania e Poarta Brandenburg, pentru Italia e Colosseumul, iar simbolul spaniolilor este corida. In schimb, pentru Romania sunt tiganii cu burta si cu lanturi groase de aur la gat!
Virgin Televisions are aproximativ 3,4 milioane de abonati. Virgin Media ofera servicii de internet, telefonie mobila si fixa precum si internet si au fost discutii ca aceasta companie ar fi trebuit sa fi fost achizitionata de Carlyle Group.