Oficial, poliţiştilor din Timiş le merge bine. Neoficial însă, există în continuare mari probleme cu combustibilul, astfel încât tot mai puţine maşini patrulează în judeţ. Oamenii legii merg pe jos, iar uneori ajung mai încet la solicitările primite.
Începând cu ianuarie 2010, cea mai mare cantitate de combustibil s-a primit de la Bucureşti în luna noiembrie a anului trecut, respectiv 33.966 de litri de benzină şi 7.551 de litri de motorină. Din noiembrie însă, cantitatea a început să tot scadă, astfel încât în luna iulie a acestui an, Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Timiş s-au alocat doar 22.511 litri de benzină şi 6.156 litri de motorină. Niciunul dintre şefi nu îndrăzneşte să recunoască ceva, de teamă să nu supere superiorii de la Bucureşti. Poliţiştii de la secţii însă, care merg în patrulă câte opt ore, spun neoficial că din cauza lipsei de combustibil există doar câte o maşină pe schimb, cu un echipaj, iar restul merg pe jos pe teren.
Dată fiind situaţia, oamenii legii ajung mai încet în locurile în care sunt chemaţi. Comisarul-şef Doinel Malcoci, şeful Sindicatului Poliţiştilor din Timiş, recunoaşte însă că sunt probleme şi încă mari. "La un furnal, dacă nu bagi cărbuni, nu ai cum să scoţi producţie. Media pe autoturism e de aproximativ o sută de litri de combustibil. Cei care trebuie să îl distribuie fac eforturi mari să poată ţine sub control situaţia. Aceste probleme nu vin de pe plan local, ci naţional. Marea problemă e la maşinile care sunt rulate pe ture, majoritatea de altfel, şi oricât ar fi de suplimentată cantitatea de combustibil, tot insuficientă ar fi. La un autoturism care este folosit mai mult în activitate i se alocă o cantitate mai mare de combustibil", ne-a declarat Doinel Malcoci. Cei de la Biroul de Presă al IPJ Timiş confirm faptul că benzina şi motorina se distribuie în funcţie de necesităţi. „Cantitatea de combustibil