Organizaţia însărcinată cu coordonarea internetului a autorizat companiile să îşi folosească marca în locul sufixelor .org sau .com pentru numele domeniilor lor, una dintre cele mai importante evoluţii din acest sector din ultimii ani.
Consiliul de administraţie al ICANN a aprobat, luni la Singapore, cu o majoritate largă lansarea numelor de domenii ce folosesc numele companiilor sau ale mărcilor.
Această reformă este valabilă de asemenea pentru colectivităţi, precum regiunile şi oraşele care îşi vor putea folosi numele drept o “marcă”. Grupări importante, precum Apple, Toyota sau BMW vor putea astfel, contracost, să lanseze site-uri proprii cu terminaţiile ‘”apple” sau ‘”Toyota”.
“Este vorba despre cea mai mare schimbare ce vizează numele domeniilor de la crearea dotcom /.com/ în urmă cu 26 de ani”, a asigurat Theo Hnarakis, director al Melbourne IT Digital Brand Services, companie specializată în serviciile de internet, cu sediul în California, transmite Agerpres.
Companiile îşi vor putea depune cererile începând cu 12 ianuarie 2012, în termen de 90 de zile, a precizat Rod Beckstrom, director general al ICANN. Cererile vor trebui însoţite de un cec în valoare de 185.000 de dolari.
Organizaţia însărcinată cu coordonarea internetului a autorizat companiile să îşi folosească marca în locul sufixelor .org sau .com pentru numele domeniilor lor, una dintre cele mai importante evoluţii din acest sector din ultimii ani.
Consiliul de administraţie al ICANN a aprobat, luni la Singapore, cu o majoritate largă lansarea numelor de domenii ce folosesc numele companiilor sau ale mărcilor.
Această reformă este valabilă de asemenea pentru colectivităţi, precum regiunile şi oraşele care îşi vor putea folosi numele drept o “marcă”. Grupări importante, precum Apple, Toyota sau BMW vor putea astfel, contracost, să lanseze site-uri proprii cu term