O adjudeanca sustine ca a un angajat al Prefecturii, care a raspuns la "telefonul cetateanului", i-ar fi facut avansuri. Salariatul, depistat ulterior ca fiind unul dintre cei care se ocupa de intretinerea institutiei, spune ca a incercat doar sa o ajute pe femeie. Lansat cu mare tam-tam de autoritati, dar lasat la indemina unor angajati fara nici o atributie in materie de relatii cu publicul, "Telefonul cetateanului" risca sa devina uneori o bataie de joc tocmai la adresa celor pe care ar trebui sa ii serveasca. O adjudeanca care a apelat la deja cunoscutul 986 s-a trezit victima avansurilor unui simplu angajat al Prefecturii. Femeia sustine ca un salariat al institutiei, care a raspuns vineri, 3 august, la "telefonul cetateanului", a chemat-o in prima zi a week-end-ului la Focsani si, sub pretextul "pierderii timpului", ar fi invitat-o la o cafea, la el in apartament. Considerind acest lucru drept ofensator, femeia l-a refuzat pe angajat. Pina una alta, cel pe care il acuza femeia, Ionel Serea, neaga faptul ca ar fi flirtrat cu femeia de peste 50 de ani si spune doar ca a vrut s-o ajute. "Doamne fereste, imi putea fi mama. Greseala mea este ca am vrut s-o ajut, ca mi-a fost mila de ea", spune Serea. M.V., o femeie din Adjud care se confrunta cu o problema familiala grava, a decis, vineri 3 august a.c., dupa zile intregi de cosmar, sa apeleze la telefonul cetatenului, 986, de la Prefectura. Femeia spune ca a telefonat la acest numar dupa ce a batut la usile tuturor factorilor de raspundere din Adjud si, rind pe rind, si-a pierdut increderea in faptul ca cineva din orasul in care locuieste o va ajuta cit de cit. Disperata de faptul ca fiul ei, bolnav psihic, o bate si o da pe usa afara ori de cite ori bea un paharel in plus, femeia s-a hotarit intr-un final sa sune la Prefectura pentru a-si povesti necazul. "Am sunat vineri seara, in jurul orei 17.00, de la fabrica u