In urma cu trei ani, Radu Tanase impreuna cu alti doi actionari aduceau pe piata locala conceptul de kebab boutique, prin care si-au propus sa ii indeparteze pe romani de expresia cu <
Absolvent de Drept, Radu Tanase a inceput prin a vinde timp de un an ceasuri intr-un chiosc din Vitan Mall apartinand brandului Swatch. Ulterior a fost reprezentant de vanzari in cadrul retelei Cellini, unde cel mai scump ceas pe care l-a vandut costa 120.000 de euro.
“In domeniul vanzarilor trebuie sa fii extrem de activ si atent cu clientii tai. Deosebit de importante sunt si serviciile post vanzare, sa-l faci pe acel client sa revina”, explica antreprenorul.
Acelasi principiu il aplica si astazi, in afacerea Calif, cele doua restaurante – Centrul Vechi si Iancului – urmand sa genereze anul acesta o cifra de afaceri de 560.000-600.000 de euro, potrivit estimarilor lui Radu Tanase.
Primul restaurant a fost deschis in urma cu trei ani in Centrul Vechi, intr-o perioada in care zona era in reorganizare.
“Erau gauri peste tot, oamenii nu mai puteau circula, afacerile dispareau una dupa alta. Nu acesta era singurul motiv, mi-am dat seama ulterior ca erau si multe erori antreprenoriale. Foarte multi au vazut in Centrul Vechi un pom laudat, insa zona poate fi foarte alunecoasa. Cea mai proasta perioada din activitatea restaurantului au fost acele momente, lumea era tentata sa ramana acasa decat sa mai iasa in Centru”, spune Tanase.
Odata finalizata modernizarea, Centrul Vechi a devenit din ce in ce mai atragator pentru proprietarii de restaurante, nume precum Dristor Kebab testand