Modificările prin care trece piaţa auto mondială nu mai sunt o noutate pentru nimeni. Influenţaţi de preţul tot mai mare al combustibilului şi de taxele de poluare care îşi fac apariţia în tot mai multe state, clienţii se reorientează către maşinile cu dimensiuni şi motoare cât mai mici. Aflat în vârful ierarhiei producătorilor de maşini cu emisii de CO2 reduse, grupul italian Fiat nu vrea să piardă momentul propice şi plusează. După ce a poziţionat modelul Panda în
Modificările prin care trece piaţa auto mondială nu mai sunt o noutate pentru nimeni. Influenţaţi de preţul tot mai mare al combustibilului şi de taxele de poluare care îşi fac apariţia în tot mai multe state, clienţii se reorientează către maşinile cu dimensiuni şi motoare cât mai mici.
Aflat în vârful ierarhiei producătorilor de maşini cu emisii de CO2 reduse, grupul italian Fiat nu vrea să piardă momentul propice şi plusează. După ce a poziţionat modelul Panda în vârful vânzărilor la clasa mini în ultimele luni, italienii încearcă să ducă şi noul 500 către vârful ierarhiei.
Considerat ăncă din momentul prezentării mondiale ca un virtual best-seller european al clasei, micul şi arătosul Fiat 500 beneficiază acum şi de o creştere a producţiei. Iniţial, sefii de la Fiat aveau în plan comercializarea a numai 120.000 de unităţi în 2008 însă astăzi, Sergio Marchionne a a nunţat că „uzinele au acum o capacitate de peste 200.000 de unităţi anual”.
Această creştere a producţiei este cauzată de cererea tot mai mare pentru acest model. În primele cinci luni ale anului au fost deja comercializate 94.000 de unităţi în întreaga lume dintre care 76.533 numai în Europa, iar noua ţintă de vânzări pentru 2008 a fost mai întâi majorată la 140.000 pentru ca acum să fie fixată la 195.000 de unităţi. Conform companiei, între iulie 2007, când a fost lansat modelul şi iulie 2008, peste 230.000 de p