În ciuda perioadei grele pe care industria auto încă o traversează, constructorul auto japonez Mazda, a înregistrat o creştere a volumului de vânzări în luna iunie, la 147 de unităţi, mai mult cu 96% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Acest rezultat reprezintă totodată cel mai mare număr de unităţi lunare comercializate anul acesta de constructor în România. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda2 cu 74 de unităţi şi Mazda3 cu 51 de unităţi.
Volumul vânzărilor a prezentat o dinamică pozitivă şi la nivelul întregului semestru, Mazda comercializând în primele 6 luni 509 autovehicule, în creştere cu 9% faţă de intervalul similar al anului anterior.
Şi în cazul primelor şase luni, modelele care s-au vândut în cel mai mare număr de unităţi au fost Mazda2, cu 208 autovehicule şi Mazda3, cu 162 de maşini. Acestea sunt urmate de Mazda CX-7 cu 92 de unităţi şi Mazda6 cu 38 de autoturisme.
Mazda2 şi Mazda3, cele mai populare modele ale constructorului în România sunt disponibile începând cu această lună şi în ediţii speciale cu ocazia aniversării a 90 de ani de la fondarea Mazda. Ambele modele beneficiază de pachete de dotări suplimentare ce includ printre altele proiectoare de ceaţă, vopsea metalizată şi jante de aliaj.