Photofly, un site care transformă pozele încărcate de utilizatori în videoclipuri tridimensionale, înregistrează un succes enorm încă de la lansare, scrie New York Times.
Din mai şi până acum, peste 70.000 de poze au fost încărcate pe site, adică optzeci pe oră, a calcuat Autodesk, compania care a creat Photofly.
În plus, site-ul a invadat şi YouTube, locul unde utilizatorii Photofly aleg să-şi posteze videoclipurile tridimensionale.
Oamenii au fotografiat zeci de obiecte obişnuite, printre care animale de pluş, jucării Lego, suveniruri din vacanţă sau telecomenzi, dar şi lucruri mai deosebite, cum ar fi picioare de crab sau vapoare.
Procesul este simplu: utilizatorii încarcă mai multe poze cu un anumit obiect, din diverse unghiuri. Apoi, imaginile sunt procesate de Photofly, care realizează un filmuleţ tridimensional.
În general, cu cât sunt încărcate mai multe imagini, cu atât filmuleţul iese mai bine, scrie NYTimes. Deşi se poate realiza un filmuleţ cu doar cinci fotografii, creatorii site-ului recomandă câte o imagine distinctă pentru fiecare 10 grade de pe cercul trigonometric. Adică un număr de 36 de fotografii ar fi ideal.
Imaginaţia utilizatorilor a depăşit-o deja pe a creatorilor Photofly: un detectiv criminalist testează sistemul, pentru a vedea dacă poate rezolva cazuri folosindu-se de el, iar un muzician australian vrea să realizeze un videoclip, cu ajutorul programului.
Vezi mai jos câteva filmuleţe realizate cu ajutorul Photofly.
Photofly, un site care transformă pozele încărcate de utilizatori în videoclipuri tridimensionale, înregistrează un succes enorm încă de la lansare, scrie New York Times.
Din mai şi până acum, peste 70.000 de poze au fost încărcate pe site, adică optzeci pe oră, a calcuat Autodesk, compania care a creat Photofly.
În plus, site-ul a invada