Primele brute subscrise de Allianz-Tiriac pe parcursul anului trecut, din activitatile de asigurari generale si de viata, au atins valoarea de 867 milioane lei, in crestere de 20% fata de anul anterior, potrivit datelor financiare ale companiei.
Anul trecut, Allianz-Tiriac a realizat un profit net de peste 36 milioane lei, ramanand liderul pietei asigurarilor din Romania, cu o cota de piata situata in jurul a 20 de procente.
In valoare absoluta, veniturile companiei din activitatea de baza s-au majorat cu 142 milioane lei, adica echivalentul a aproximativ 40 milioane de euro. Allianz-Tiriac ramane liderul pietei asigurarilor din Romania, cu o cota de piata situata in jurul a 20 de procente.
Anul trecut, randamentul capitalurilor proprii a depasit 27%, Allianz-Tiriac Asigurari realizand un profit net de peste 36 milioane de lei (echivalentul a mai mult de 10 milioane de euro la cursul de schimb actual).
„Rezultatul este multumitor, mai ales daca luam in considerare presiunile care exista la nivelul pietei.
Ma refer nu doar la factorii externi, care determina cresterea daunalitatii, ci si la politicile promovate de o mare parte dintre asiguratori, care isi concentreaza eforturile exclusiv pe castigarea de cote de piata, indiferent de efectele secundare si riscurile pe termen lung pe care asemenea abordari preponderent comerciale le implica", a declarat Cristian Constantinescu, directorul general al Allianz-Tiriac Asigurari.
Potrivit conducerii Allianz-Tiriac, atat operatiunile de asigurari generale, cat si cele de asigurari de viata au generat profit.
Activitatea de asigurari non-viata a inregistrat un rezultat tehnic pozitiv de circa 30 milioane lei. Anul 2005 a reconfirmat, in primul rand, tendinta de crestere a daunalitatii pe clasele de asigurari auto (RCA si Casco), care se manifesta