Cat ii costa pe nemti sa faca o autostrada. Se stie despre Germania ca are una dintre cele mai dense retele de autostrazi din lume, situandu-se pe locul al treilea, dupa Statele Unite si China. Celebra Autobahn masoara in prezent peste 13.000 km, iar pretul de construire pe km nu este cu mult mai mare decat in Romania. Vorbim insa de cu totul alta calitate. Astfel, construirea unui km de autostrada in Germania este de 6,7 milioane de euro, fara sa includem proiect, studii de fezabilitate sau contracte de consultanta. Toate cheltuielile adunate la un loc dau aproximativ 27 de milioane de euro, suma in care sunt incluse de la cheltuieli de administrare pana la indicatoarele electronice de pe autostrada precum si peretii antifonici si antivibranti aflati de-a lungul autobahn-ului in dreptul zonelor cu locuinte, scrie Capital.
In articolul "Petrom va distribui dividende de 245 mil. euro, primele dupa doi ani", ZF scrie: "Austriecii de la OMV vor incasa 124 mil. euro. Statul si Fondul Proprietatea vor primi cate 50 mil. euro". Integral in Ziarul Financiar.
Unul dintre mostenitorii lui Malaxa si Ausnit ar putea intra in Comitetul Reprezentantilor de la FP. Urmasii marilor industriasi interbelici sunt cei mai mari actionari privati ai Fondului Proprietatea. Corin Trandafir, reprezentantul mostenitorilor familiilor Malaxa si Ausnit, cei mai importanti actionari privati ai Fondului Proprietatea (FP), a demisionat din functia de membru al Comitetului Reprezentantilor de la FP, organismul care supravegheaza modul in care grupul Franklin Templeton administreaza activele de 3,8 miliarde de euro ale fondului, scrie EconomicTimes.ro.
Scumpirea carburantilor schimba preferintele auto ale romanilor. Consumul, criteriul numarul unu. Pretul nu mai este principalul criteriu de cumparare a unei masini. Recenta evolutie e pretului carburantilor la pompa i-a facut