Un operator de croaziere de lux a fost dat în judecată de 25 de pasageri care susţin că vacanţa lor de vis s-a transformat într-una de coşmar. Turiştii acuză organizatorii şi echipajul de la bordul navei Royal Caribbean că din cauza lor s-au îmbolnăvit, aceştia contactând bacterii intestinale.
În urma experienţei nefericite, turiştii au pretenţii materiale de la operatorul turistic de peste 600.000 de euro, notează Daily Mail.
Pasagerii, care s-au îmbarcat pe linia Independenta în perioada decembrie 2010-iunie 2011, susţin că au avut probleme gastrointestinale din cauza mâncării expirate care se servea la bordul navei. În plus, cotidianul britanic notează că pasagerii nu s-au plâns doar de mâncarea alterată, ci şi de condiţiile de cazare pe care le-au găsit în cabina unde au stat pe durata croazierei. Astfel, un cuplu susţine că prin canalizarea de baie veneau musculiţe şi, în plus, aceştia au văzut un chelner care şi-a suflat nasul cu un şervet pe care mai apoi l-a pus pe masă, unde urma ca pasagerii să mănânce.
Charles Crow, avocatul celor 25 de persoane care au ales să dea în judecată operatorul de croaziere de lux, spune că organizatorii nu au respectat condiţiile care erau stipulate în contract. Potrivit acestuia, organizatorii au promis pasagerilor o experienţă de neuitat, în sensul bun al cuvânt, dar în schimb vacanţa lor a fost una de coşmar. „Foarte mulţi pasageri au suferit gastroenterită (nr. o inflamaţie a stomacului şi intestinului, care se manifestă prin tulburări digestive, precum greţuri, vărsături şi crampe abdominale). Pe parcursul croaziere au fost solicitate mai multe ambulanţe pentru a acorda asistenţă medicală turiştilor aflaţi la bord”, a declarat Charles Crow.
De partea cealaltă, un purtător de cuvânt al companiei care a organizat croaziera a precizat că la bordul vasului Royal Caribbean s-au respectat toate măsur