Cu 10 premii castigate, agentia independenta Webstyler a fost desemnata, pentru al treilea an consecutiv, Agentia Anului la festivalul eficientei online Internetics. Gala celei de a opta editii a festivalului a avut loc seara trecuta in Club Bamboo.
Juriul Internetics 2008 a acordat 22 de premii in cele 30 de sectiuni de concurs. Au mai fost acordate doua premii speciale si sase premii “best of show”, precum si distinctia Webvertiserul Anului. Principalele categorii ale concursului au fost Publishing, Servicii si Comunicare si publicitate.
La categoria Publishing, sectiunea Arta si cultura, castigatorul a fost Bookblog.ro, un proiect al lui Andrei Rosca. Castigatorul sectiunii Divertisment si timp liber a fost Publimedia, cu proiectul CinemaRx.ro. Premiul sectiunii Lifestyle a fost acordat agentiei TreeWorks, pentru Gustos.ro.
Cel mai accesat site din online-ul romanesc, gsp.ro, a fost desemnat castigatorul sectiunii de Sport. Mediafax Mass-Media News Website, un proiect al MediaPro Interactiv, a fost premiat la sectiunea Stiri.
La categoria Servicii, sectiunea E-commerce cadouri si flori, castigatorul a fost FunGift.ro, un proiect al Creative-Design.ro. Site-ul realizat de FinZoom Financial Services a fost premiat la sectiunea Servicii financiare, iar ZeList, un proiect al TreeWorks, a fost castigatorul sectiunii Servicii altele.
Distinctia “best of show” la categoria Servicii a fost acordata proiectului FunGift.ro. Un premiu special pentru originalitate a primit si eOk.ro, realizat de Brainient.
La categoria Publicitate si comunicare, Webstyler a castigat premiul pentru Site-uri de Promovare FMCG – food, cu proiectul CokeSounds, realizat pentru Coca-Cola Romania. AXE – Dark Temptation, realizat de Ogilvy pentru Unilever Romania, a fost premiat la sectiunea Site-uri de promovare FMCG – non food.
SchimbaFontul.ro,