O politica de marketing foarte buna duce intotdeauna la rezultate financiare pe masura. Unele mesaje publicitare ne raman intiparite in minte, iar acest lucru se intampla datorita marketing-ului.
Totusi, de cele mai multe ori se intampla ca unele reclame sa fie uitate imediat cum sunt vizionate. Ne amintim lucruri care conteaza pentru noi si atat, pentru ca fiecare din noi are un filtru unic prin care trece tot ceea ce experimenteaza si vede, inclusiv mesajele de marketing orientate inspre sine.
Fiecare element al unei campanii de marketing este atent studiat si masurat, tocmai datorita faptului ca se investesc miliarde de dolari in acest lucru. Astfel, de-a lungul timpului, s-au descoperit diverse metode care fac ca mesajul promovat de o campanie de marketing sa fie cu adevarat memorabil, iar entrepreneur.com a scos in relief trei dintre acestea:
1. Evocarea unei emotii
Indiferent ca apelezi la sentimentalism prin a-ti surprinde audienta, fie ca o faci prin a o soca sau a o amuza, persoanele care urmaresc o campanie care face apel la emotie isi vor aminti mult mai mult timp de mesajul tau decat daca ar viziona, de exemplu, o reclama seaca, care nu trasmite nimic.
Exista lucruri care ne pot atinge in diferite moduri. O reclama care ne transmite ceva intens, fie ca este amuzanta sau exprima ceva trist, si care face trimitere la numele companiei, poate ramane intiparita in mintea cuiva chiar pret de cativa ani.
2. Obtinerea unei recomandari personale
Factorii care influenteaza cel mai mult deciziile de achizitie a unor produse sau servicii sunt recomandarile personale, venite de la prieteni sau familie. Probabil ca ati sesizat de multe ori ca, atunci cand nu va hotarati asupra cumpararii unui anumit produs, o a doua opinie va este de folos, mai ales daca vine de la cineva cunoscut.
Ce poate face o companie pentru a st