În prima săptămână de la lansare, GSP TV a înregistrat în prime-time o medie de 10.000 de telespectatori pe minut în urban, cu 2.000 mai puţin decât Telesport Piaţa canalelor de
În prima săptămână de la lansare, GSP TV a înregistrat în prime-time o medie de 10.000 de telespectatori pe minut în urban, cu 2.000 mai puţin decât Telesport
Piaţa canalelor de sport este dominată de Sport.ro. Telesport are cea mai mare pondere a telespectatorilor cu studii superioare. GSP TV atacă Telesport în sondajele de audienţă.
Supremaţia Sport.ro se menţine atât la nivelul audienţei, cât şi al volumelor de publicitate atrase. Cifrele lunare de audienţă în mediul urban arată că, indiferent de anotimp şi de programele difuzate de concurenţă, Sport.ro şi-a menţinut poziţia de lider.
Asta în ciuda faptului că postul nu a avut competiţii fotbalistice interne importante care, teoretic, sunt furnizoare de ratinguri.
În schimb, în sezonul de primăvară a beneficiat de reluări din UEFA Champions League, fiind un "locotenent" devotat al "generalului" Pro TV pe "câmpul de luptă" al sportului. În iunie, pe timpul desfăşurării Euro 2008, Sport.ro a avut cea mai slabă audienţă din acest an (28.000 de telespectatori pe minut).
Sondajele de audienţă arată că, dintre toate canalele de sport monitorizate, Sport.ro deţine cea mai mare pondere a bărbaţilor (67,2%) şi o distribuţie relativ echilibrată a telespectatorilor pe grupe de vârstă.
În iulie, lună care a cuprins febra pregătirilor pentru începerea campionatului intern de fotbal, Sport.ro a înregistrat în prime-time (orele 19.00-23.00) o audienţă medie de 90.000 de telespectatori pe minut (urban). Este o cifră superioară audienţelor înregistrate de TVR 2, Naţional TV şi B1 TV. Audienţa în prime-time a crescut cu 45.000 de telespectatori faţă de iunie.
GSP TV atacă în prime-time
Telesport,