Mai multe publicatii centrale au anuntat, in ultimele zile, lansarea unor noi produse editoriale si campanii de marketing, pe masura ce se incinge lupta pentru tiraje si audiente. La randul sau, si postul public de televiziune anunta oficial repozitionarea principalului sau buletin de stiri.
Jurnalul national lanseaza o ampla campanie de promovare printr-o noua colectie de carte, "Biblioteca pentru toti".
"Jurnalul a ridicat manusa aruncata de Adevarul cu o campanie masiva de promovare, care se intinde si ea pe doi ani", noteaza Iulian Comanescu pe blogul sau. Anuntul a fost facut initial de Catalin Tolontan pe blogul propriu, acesta anuntand, marti, ca "seria se va axa exclusiv pe carte romaneasca si va debuta pe 18 martie. Impreuna cu ziarul, pretul va fi de 10,9 RON."
Primul titlu din colectie este "Cel mai iubit dintre pamanteni". Pagina de media face la randul sau o comparatie intre colectiile de carte Jurnalul, Adevarul si Cotidianul.
Gazeta Sporturilor lanseaza luni un nou produs online, "YoungGSP", a anuntat Gusti Roman (Gazeta Online) pe blogul propriu.
Produsul este dedicat tinerilor, iar echipa editoriala este condusa de Theo Jumatate, potrivit lui Gusti Roman. Catalin Tolontan anunta, la randul sau, ca "nu ma veti putea citi acolo".
Cotidianul Business Standard a anuntat, printr-un comunicat de presa, o noua sectiune dedicata Finantelor Personale. Sectiunea nu va fi zilnica, ci va aparea doar joia, ea propunandu-si, potrivit comunicatului, "sa devina prima sursa de informare pentru un management eficient al banilor in vremuri de criza". Sectiunea va prezenta "solutii si metode de plasare a banilor, de la prezentarea tipurilor de instrumente de economisire si investire, tehnici de urmarire a surselor de venit si cheltuieli, ponturi si recomandari, pana la reguli si principii menite sa-i ajute in protejarea economiilor