Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat precum ACTA. Declarația sa a fost însă trunchiată și fiecare a înțeles ce a vrut din ea. Ce a spus de fapt însă premierul Ponta a fost că România nu poate ratifica un tratat precum ACTA până când Parlamentul European nu va adopta modificări ce garantează viața privată.
Asta dovedește clar că premierul n-a studiat tratatul anti-contrafacere. Acordul ACTA, care a fost deja semnat, nu mai poate fi modificat. Parlamentul European ori îl va ratifica în forma lui actuală, ori nu îl va ratifica.
În continuare, pe scurt, câteva idei care au reieșit din discursurile susținute azi la RoNewMedia: Companiile ar trebui să înceapă să accepte ideea că nu pot controla ce se întâmplă în social media, să se pregătească pentru un dialog real cu consumatorii. Cuvântul zilei a fost fără-ndoială “engagement”. Nu mai e suficient să ai foarte mulți fani și urmăritori, trebuie să-i faci să se implice. Expresia zilei este “word of mouth”. Cei mai buni publicitari sunt prietenii consumatorilor, care oferă cele mai de încredere sfaturi de cumpărare. Chiar dacă nu existau cu numai doi ani în urmă, tabletele (ecranul numărul patru) au devenit esențiale pentru campaniile publicitare online. Mobile-ul capătă tot mai mult teren, iar advertiserii trebuie să țină seama de asta și să pună la cale campanii cât mai cross-platform cu putință.
Articol apărut şi pe cristianbandea.ro.
Premierul Victor Ponta a anunțat astăzi, la RoNewMedia, că România nu poate ratifica un tratat precum ACTA. Declarația sa a fost însă trunchiată și fiecare a înțeles ce a vrut din ea. Ce a spus de fapt însă premierul Ponta a fost că România nu poate ratifica un tratat precum ACTA până când Parlamentul European nu va adopta modificări ce garantează viața privată.
Asta dovedește clar că premierul n-a studia