Landor Associates a contestat la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor rezultatul selecţiei pentru brandul turistic al României, acuzând nerespectarea criteriilor de eligibilitate impuse de autoritatea contractantă, a declarat pentru Mediafax un reprezentant al companiei.
Dochiţa Zenoveiov, Managing Partner Seed Consultants, compania care reprezintă în România Landor Associates GmbH, a afirmat că se aşteaptă ca reprezentanţii Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor să dea un verdict favorabil solicitării. "Autoritatea contractantă nu a respectat criteriile din contractul de atribuire. Noi sperăm într-o reevaluare a documentelor depuse şi a rezultatelor selecţiei. Suntem o agenţie cu reputaţie mondială, una dintre primele trei companii de branding la nivel mondial, şi am contestat decizia de descalificare luată de autoritatea contractantă nu pentru că ne-am fi uitat neapărat la finalişti, ci la cât de corect s-a făcut evaluarea", a spus Zenoveiov, care s-a declarat optimistă în legătură cu rezultatul contestaţiei şi speră în anunţarea lui în termenii prevăzuţi de lege.
Contestaţia a avut ca obiect rezultatul selecţiei pentru brandul turistic al României, decizie prin care asocierea Landor Associates Millward Brown a fost descalificată, şi este disponibilă online pe site-ul: http://www.e-licitatii.ro.
Documentul elaborat de Landor Associates împotriva "deciziei la rezultatul selecţiei", comunicată de autoritatea contractantă Ministerul Turismului la 25 iunie, solicită anularea actului contestat, reanalizarea documentelor de participare depusă de ofertanţi şi emiterea unui act de autoritatea contractantă cu aceste rezultate.
Motivele contestaţiei sunt nerespectarea criteriilor de calificare prevăzute în caietul de sarcini, unul dintre acestea fiind conţinut în specificarea: "Căutăm să creăm