Deşi luna august nu a fost una dintre cele mai bune pentru marii producători, există câteva brand-uri care au continuat să câştige adepţi pe reţelele sociale.
Potrivit Business Insider, mărcile care au căpătat cel mai mare sunt număr de like-uri pe Facebook în luna august a acestui an sunt Coca Cola, Target şi Amazon SUA.
În luna august, Coca-Cola a câştigat, în medie, 114.535 de like-uri pe zi pe pagina oficială de Facebook.
La mică distanţă unul de celălalt se află brand-urile Target şi Amazon SUA, care au beneficiat de 78.383, respectiv de 68.676 de like-uri pe zi, în medie, pentru aceeaşi perioadă.
Printre companiile cunoscute care au câştigat numeroşi fani pe pagina de Facebook în august se numără şi Lancome, cu o medie de 40.430 de like-uri pe zi, Kit-Kat, cu o medie de 23.786 de like-uri pe zi, Lay's, cu 23.563 de like-uri pe zi, Levi's, care a avut o medie de 21.019 like-uri pe zi şi Dove, cu o medie de 19.513 like-uri pe zi.
Deşi luna august nu a fost una dintre cele mai bune pentru marii producători, există câteva brand-uri care au continuat să câştige adepţi pe reţelele sociale.
Potrivit Business Insider, mărcile care au căpătat cel mai mare sunt număr de like-uri pe Facebook în luna august a acestui an sunt Coca Cola, Target şi Amazon SUA.
În luna august, Coca-Cola a câştigat, în medie, 114.535 de like-uri pe zi pe pagina oficială de Facebook.
La mică distanţă unul de celălalt se află brand-urile Target şi Amazon SUA, care au beneficiat de 78.383, respectiv de 68.676 de like-uri pe zi, în medie, pentru aceeaşi perioadă.
Printre companiile cunoscute care au câştigat numeroşi fani pe pagina de Facebook în august se numără şi Lancome, cu o medie de 40.430 de like-uri pe zi, Kit-Kat, cu o medie de 23.786 de like-uri pe zi, Lay's, cu 23.563 de like-uri pe zi,