Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 13 mai, este "Când priza e miza: băieţii deştepţi sunt în continuare pe fir".
Din noul număr al revistei, cititorii pot afla ce s-a întâmplat cu aproape un an în urmă, în 20 iunie, cu Hidroelectrica, una dintre cele mai importante companii producătoare de electricitate din România şi cum a evoluat activitatea furnizorilor privaţi pe piaţa locală de energie electrică. "Şoc" şi "istorică" au fost cuvintele folosite atunci pentru a defini această decizie, prezentată presei ca fiind luată după analize riguroase ale Consiliului de administraţie, care a motivat cererea adresată tribunalului prin scăderea cifrei de afaceri şi creşterea datoriilor pe fondul unui "dezastru de management" şi al secetei din 2011. La un an de la acel moment, "băieţii deştepţi" nu numai că nu au dispărut, ci o duc chiar bine. O spun chiar ei în Business Magazin.
Care sunt mecanismele actuale ale pieţei de energie, cotele furnizorilor pe piaţa concurenţială în 2011 şi 2013, ce contracte directe a avut Hidroelectrica în anii 2010 şi 2011 şi preţurile medii ponderate la care a fost comercializată energia prin contracte bilaterale încheiate pe bursa OPCOM în perioada 2006-2012 sunt alte informaţii ce pot fi găsite în materialul reprezentativ al ediţiei Business Magazin din 13 mai.
Din noul număr al revistei cititorii vor afla ce plusuri şi minusuri prezintă agenda economică a României, cu ce provocare se confruntă compania Samsung când banii prea mulţi devin o problemă, iar Bogdan Murariu (Avon) dezvăluie în cadrul unui interviu care este una dintre cele mai mari greşeli ale unui manager.
La rubrica "Societate" sunt prezentate misterele marketingului muzeelor şi reţeta secretă prin care acestea se reinventează, iar în cadrul secţiunii de "Strategie", Vladimir St